Klachtenregeling
Wij nemen u altijd serieus!
Heeft u een klacht of bent u ontevreden?
Ondanks onze goede zorgen, kan het gebeuren dat u ontevreden bent met de geleverde zorg en/of producten. Dit is natuurlijk erg vervelend. Hierover zouden wij graag met u in gesprek gaan. Stuur bij voorkeur een mail met de omschrijving van uw klacht of opmerking. Deze kunt u sturen naar info@goedbezignatuurlijk.nl.
Wij reageren zo spoedig mogelijk. Vergeet niet om uw naam en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op.
+31 (0)85 020 20 48
info@goedbezignatuurlijk.nl
De Geschillencommissie

Bedrijfsnaam: HealthCare Innovation Group v.o.f.